طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک

طراحی سایت در کرج | نکات مهم پس از راه اندازی وب سایت

طراحی سایت در کرج | سئو در کرج | نکات مهم پس از راه اندازی وب سایت : برخی از صاحبان کسب و کار ها که برای برند و یا فروشگاه خود سایت طراحی می کنند، تصور این را دارند که بلافاصله بعد از تحویل سایت می توانند درآمد بالایی از این طریق به دست آورند. در واقع تمام رسیدگی به سایت را در زمان طراحی سایت می بینند و نه پس از آن. مهم نیست سایت خود را با وردپرس طراحی کرده باشید یا از طریق نرم افزار اختصاصی یا کدنویسی اختصاصی، مهم این است که پس از اتمام طراحی و تحویل سایت، به وب سایت خود اهمیت بدهید و برای آن وقت بگذارید. باید این نکته را در نظر بگیرید که مشتری تنها از طریق طراحی زیبا و نرم افزار مناسب جذب سایت شما نخواهد شد و نکاتی هستند که باید پس از تحویل سایت آن ها را رعایت کنید. مجموعه طراحی سایت در کرج آرمان وب نوین در این مقاله شما را با این نکات مهم آشنا می کند.


مجموعه آرمان وب نوین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت , سئو سایت , خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک آماده همکاری می باشد جهت مشاوره با شماره های 02632720364 | 09912140701 | 09384898904 تماس

حاصل فرمائید.



طراحی سایت در کرج و تکمیل اطلاعات اولیه وب سایت

اطلاعات اولیه شامل نام، لوگو، معرفی مجموعه و توضیحات هر بخش می باشد که در معرض دید مخاطب ها هستند. اطلاعات تماس خود را در بخش پایین سایت و همچنین در صفحه ی تماس با ما قرار دهید تا مخاطب بتواند با شما ارتباط بگیرد. تمام صفحات داخلی سایت را بررسی کنید که خالی از محتوا نباشد، چون این موضوع به شدت به سایت شما لطمه خواهد زد. علاوه بر اینکه صفحات تماس با ما، درباره ما و معرفی مجموعه را پر می کنید بهتر است برای تمامی خدماتی که در وبسایت ارائه می دهید چند خطی توضیح بدهید. اینکار علاوه بر اینکه شکل ظاهری سایت را بهتر می کند، در حوزه سئو و رتبه گیری نیز به شما کمک خواهد کرد.

طراحی سایت در کرج و مطمئن شدن از نمایش وب سایت برای موتور های جستجو

پس از تحویل سایت، بازه ای حدود 2 هفته تا 2 ماه زمان می برد تا سایت شما برای موتور های جستجو قابل نمایش شود. این زمان بستگی به مدت زمان طراحی و نوع طراحی دارد. اگر اطمینان ندارید که وب سایتتان برای موتور های جستجو قابل رویت نیست، هیچ جای نگرانی ندارد، زیرا شما می توانید عبارت site:yourdomain.ir (به جای عبارت yourdomain.ir آدرس وب‌سایت خود را قرار دهید.) را در موتور جستجوگر گوگل، جستجو کنید. اگر نام وب سایتتان در نتایج گوگل بود که هیچ مشکلی وجود ندارد اما اگر نام وب سایتتان را پیدا نکردید این موضوع را از طریق شرکتی که سایت را برایتان طراحی کرده پیگیری کنید.

اگر به طراحی سایت در کرج علاقه مندید، مقاله طراحی سایت در کرج | دلایل ایندکس نشدن وب سایت را مطالعه کنید

طراحی سایت در کرج و تولید کردن محتوا برای وب سایت

اگر با شرکت طراحی سایت خود قرارداد سئو امضا نکردید، از آن ها بخواهید ویدیو های آموزشی در اختیارتان قرار دهند تا شما بتوانید از طریق پنل مدیریت وب سایتتان تولید محتوا را آغاز کنید. تولید محتوا به صورت برنامه ریزی شدهه و مداوم، کمک زیادی به رتبه گیری سایت شما می کند که این موضوع موجب بازدید بیشتر از سایت شما می شود. محتوای وب‌سایت شما باید هدفمند، غیر تکراری، خوانا و بهینه شده باشد. بعد از تولید محتوا آن را بهینه سازی کنید. در غیر این‌صورت ممکن است نتیجه‌ی مناسب و درخور تلاش خود را دریافت نکنید. همچنین اگر محتوای خود را از وب سایت های دیگر کپی کنید، ممکن است گوگل شما را جریمه کند و بجای صعود در رتبه ها نزول کنید!

طراحی سایت در کرج و راه اندازی گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول بهترین ابزاری است که به کمک آن اطلاعات کاملی برای مدیریت سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) دریافت می‌کنید. از این طریق می‌توانید جایگاه خود را در نتایج گوگل بهبود ببخشید. شما می‌توانید تعداد بک لینک‌های وب‌سایت، صفحات ایندکس شده‌ی سایت (توسط گوگل خوانده شده)، خطاهای ربات گوگل، گزارش امنیت سایت، کلماتی کلیدی جستجو شده و ده‌ها اطلاعات دیگر از وب‌سایت خود به‌دست آورید.

طراحی سایت در کرج و افزایش سرعت load شدن سایت

زمانی که روی لینک وب سایت خود کلیک می کنید تا زمانی که سایت به طور کامل باز شود را بررسی کنید. اگر تایم غیر معمولی داشت این موضوع را با پشتیبانی وب سایت خود مطرح کنید و بخواهید سرعت لوود شدن وب سایتتان را کاهش دهند. علت زمان بر شدن لوودینگ سایت می تواند مربوط به زمان طراحی سایت باشد یا به دلیل حجم بالای مطالب سایت این اتفاق رخ بدهد.

طراحی سایت در کرج و امنیت وب سایت

اگر وب سایت شما فروشگاه انلاین دارد خرید و فروش در آن انجام می گیرد، بهتر است از طریق پشتیبانی سایت خود، اقدام به گرفتن گواهی ssl کنید تا امنیت سایت خود را بالا ببرید. همچنین دریافت ای نماد برای وب سایت های فروشگاهی الزامی است. استفاده از افزونه‌های امنیتی مثل Wordfence Security یا  iThemes Security، آپدیت به‌موقع افزونه‌ها، استفاده نکردن از قالب یا افزونه‌های نامعتبر، حذف کردن قالب و افزونه‌های بی‌استفاده، استفاده از نام کاربری و گذرواژه‌های قوی و اسکن کردن مداوم سایت می‌تواند در افزایش امنیت وب سایت مفید باشد.

اطلاع از تعرفه ها و قیمت های سایت>>> طراحی سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.