طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک

طراحی سایت در کرج | آشنایی با مراحل راه اندازی سایت

طراحی سایت در کرج | سئو در کرج |  آشنایی با مراحل راه اندازی سایت : امروزه راه اندازی سایت برای هر کسب‌و‌کاری جز اولویت ها حساب می شود. اینترنت تبدیل به سکوی پرتابی برای تجارت ها شده است به طوریکه در کنار عرضه و معرفی کالا و خدمات در بازار سنتی همه تمایل به بودن در دنیای دیجیتال هم دارند. در کنار بیشتر دیده شدن و رشد بازدیدکننده‌های یک سایت، قطعا افزایش فروش و ارائه خدمات به مشتریان هم دیده خواهد داشت. تمام مزایای دنیای اینترنت در صورتی ممکن هستند که با آگاهی کامل به سمت آن برویم. به همین دلیل امروز قصد داریم شما را با مراحل راه اندازی سایت بیشتر آشنا کنیم. با ما در این مقاله که توسط مجموعه طراحی سایت در کرج آرمان وب نوین تهیه شده همراه باشید.


مجموعه آرمان وب نوین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در کرج , سئو سایت , خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک آماده همکاری می باشد جهت مشاوره با شماره های 02632720364 | 09912140701 | 09384898904 تماس حاصل فرمائید.




  • برای اینکه درک بهتری از مراحل راه اندازی وبسایت داشته باشیم ، این مراحل را به 5 بخش تقسیم کرده ایم که به ترتیب از شروع تا پایان کار برای شما توضیح خواهیم داد


طراحی سایت در کرج ، ترتیب مراحل راه اندازی وب سایت

مرحله اول: مشخص کردن اهداف خود از داشتن وب سایت

مرحله دوم: انتخاب هاست و دامنه

مرحله سوم: انتخاب نوع ساختار و سایت ساز

مرحله چهارم: مطلب گذاری در صفحات داخلی و گرفتن نماد

مرحله پنجم: تنظیمات سئو بیس برای وب سایت



طراحی سایت در کرج ، مشخص کردن اهداف خود از داشتن وب سایت

پیش از اینکه سایت خود را طراحی کنید سوال هایی هستند که باید برای آن ها پاسخی مناسب داشته باشید در غیر اینصورت شما هدف خود را از راه اندازی وبسایت نمی دانید. برخی از این سوال ها را با هم بررسی می کنیم:

هدف اصلی وب سایت شما چیست؟

در حال حاضر بازاریابی کسب و کار شما چه شرایطی دارد؟

وب سایت شما به چه کارکردهایی نیاز دارد؟

کسب و کار خود را در چند سال آینده در کجا می بینید؟

برای شروع باید مشخص کنید که هدف شما از طراحی سایت معرفی مجموعه و محصولات است یا قصد دارید از طریق وبسایت فروش اینترنتی داشته باشد. استراتژی بازاریابی شما بر ابزارهای مورد نیاز تاثیر خواهد گذاشت به طور مثالاگر اینستاگرام ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت می‌کند، فید اینستاگرام خود را در وب سایت قرار دهید. همانطور که به سوال اول پاسخ دادیم اینجا هم باید مشخص کرد که در سایت می خواهید فروشگاه آنلاین و ارسال خودکار داشته باشید؟ پاسخ هر چه باشد روی انتخاب هاست و سایت ساز تاثیرگذار خواهد بود. هر چه در فضای سنتی تجارت، کسب و کار شما در حال افول باشد بیشتر نیاز دارید که در فضای اینترنت فعالیت داشته باشید.



طراحی سایت در کرج ، انتخاب هاست و دامنه

انتخاب هاست و دامنه مرحله ی دوم کار راه اندازی سایت است. زمانی که شما استراتژی خود را مشخص کنید، مجموعه ای که طراحی سایت شما را به عهده دارد به شما پیشنهاد می دهد که چه هاستی را با چه فضایی انتخاب کنید. همچنین در مرحله ی دوم شما باید دامنه ی خود را انتخاب و خریداری کنید. بسته به نوع شغل خود می توانید دامنه های ir , com , co, ...  را انتخاب کنید. موضوع انتخاب نام دامنه مناسب، بحثی خارج از مقاله ی امروز ما است. برای پیدا کردن نام دامنه مناسب به مقاله ی طراحی سایت در کرج | نکاتی مهم جهت انتخاب نام دامنه مراجعه نمایید.

طراحی سایت در کرج ، انتخاب نوع ساختار و سایت ساز

شرکت های طراحی سایت معمولا برای سایت های فروشگاهی، شرکتی و سایت های آگهی و تولید محتوا، پکیج های جداگانه ای را به مشتری خود پیشنهاد می دهند که از نظر فضای هاست و نوع طراحی از یکدیگر متفاوت هستند. همچنین در این مرحله شما تصمیم می گیرید که سایت خود را به چه روشی طراحی کنید. سایت هایی که در اینترنت مشاهده می کنید به 3 روش طراحی می شوند. طراحی با وردپرس، نرم افزار اختصاصی و کدنویسی اختصاصی. مجموعه ی طراحی سایت در کرج آرمان وب نوین برای مشتریان خود از طریق نرم افزار اختصاصی توتال پک وب سایت طراحی می کند.


طراحی سایت در کرج ، مطلب گذاری در صفحات داخلی و گرفتن نماد

پیش از آن که وب سایت شما به نمایش عموم در بیاید باید در تمامی صفحات داخلی مانند: خدمات، مقالات، اخبار، فروشگاه، تماس با ما، درباره ما و... مطالب اولیه را قرار دهید تا زمانی که سایت راه اندازی شد مخاطب با صفحات خالی مواجه نشود. انجام دادن اینکار به ایندکس شدن سایت و رتبه گرفتن آن هم سرعت بیشتری می بخشد. همچنین اگر می خواهید فروش انلاین داشته باشید بهتر است در این مرحله برای گرفتن ای نماد و سپس درگاه بانکی اقدام کنید. درگاه بانکی زرین پال و بانک ملت در این حوزه خدمات رسانی می کنند.

طراحی سایت در کرج ، تنظیمات سئو بیس برای وب سایت

آخرین مرحله در راه اندازی وب سایت، تنظیمات سئو بیس نام دارد. شما به عنوان مشتری سایت چه بخواهید روی سئو سایت فعالیت کنید و چه نخواهید این کار را انجام دهید، شرکت طراحی سایت موظف است تنظیمات اولیه سئو را روی سایت شما انجام دهد. دقت داشته باشید که این مورد تاثیر بسیار بالایی در رتبه گیری سایت شما در گوگل خواهد داشت و اگر این تنظیمات به درستی انجام شوند، می توانند زمینه ساز ورودی بیشتر به سایت شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.