طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک

طراحی سایت در کرج | طراحی با وردپرس یا نرم افزار اختصاصی؟

طراحی سایت در کرج | طراحی با وردپرس یا نرم افزار اختصاصی؟ برای فروشگاه ها و برندهایی که تمایل به طراحی سایت دارند، شیوه ی طراحی سایت می تواند مسئله ی بسیار مهمی باشد. اگر طراحی سایت به درستی انجام نگیرد، برند یا شرکتی که سایت را تحویل گرفته است پس از مدتی به مشکل می خورد. شرکت طراحی سایت در کرج آرمان وب نوین در این مقاله می خواهد شما را با معایب و مزایای وردپرس و نرم افزار اختصاصی آشنا کند. اغلب سایت هایی که مشاهده می کنید یا از طریق وردپرس طراحی شده اند یا از طریق نرم افزار اختصاصی. با ما همراه باشید:


مجموعه آرمان وب نوین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت , سئو سایت , خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک آماده همکاری می باشد جهت مشاوره با شماره های 02632720364 | 09912140701 | 09384898904 تماس حاصل فرمائید. 



طراحی سایت در کرج ، آشنایی با نرم افزار اختصاصی توتال پک

پیش از اینکه مقاله را آغاز کنیم خوب است بدانید که عموم سایت ها به 3 روش طراحی می شوند: وردپرس، نرم افزار اختصاصی و کدنویسی اختصاصی. در این مقاله با نرم افزار اختصاصی توتال پک و ورد پرس و معایب و مزایای آن ها آشنا می شوید.

توتال پک، یک نرم افزار طراحی سایت تحت وب است که بر پایه نسخه ای پایدار از سیستم مدیریت محتوای جوملا بنا شده است. توتال پک مجموعه ای از ابزارها را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید یک وبسایت با امکانات بالا و هزینه مناسب راه اندازی کنید.

بسیاری از افزونه های موجود در توتال پک، محصول شرکت های برتر و شناخته شده است. همچنین امکانات خاصی بصورت اختصاصی کدنویسی شده و به سیستم اضافه شده است. برخی امکانات هم از سایر سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس الگو برداری شده است (خصوصا در زمینه سئو)

در مجموع، توتال پک تبدیل به سیستمی یکپارچه، ساختاری پیشرفته و کاربری ساده شده است.

مزیت های رقابتی و نقاط قوت توتال پک به صورت کلی به شرح ذیل است:

- سورس نرم افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت

- میتوانید سرویس هاست خود را از شرکت دیگری خریداری نمایید

- میتوانید قالب اختصاصی برای سایت خود طراحی کنید یا سفارش دهید

- پشتیبانی کامل فنی خواهید داشت

- انجمن پرسش و پاسخ آنلاین در اختیار شما خواهد بود

- مجموعه آموزش های ویدیویی دریافت خواهید کرد

- امنیت سایت شما تضمین شده است

- سرعت سایت شما تضمین شده است (نمره بالای 80 از نظر گوگل و یاهو)

- تنظیمات سئو سایت شما تضمین شده است (نمره بالای 75 از سینیوم سئو)

طراحی سایت در کرج ، آشنایی با وردپرس

وردپرس زندگی خود را به عنوان یک راه حل ساده وبلاگ نویسی آغاز کرد. به عنوان یک پلتفرم منبع باز که استفاده از آن رایگان است، توسعه دهندگان قابلیت های گسترده ای را در طول سال ها اضافه کرده اند و آن را به یک CMS کامل سوق داده اند. وردپرس یک منحنی یادگیری نسبتاً شیب دار دارد و شما را ملزم به راه اندازی یک سرویس میزبانی برای انتشار سایت خود می کند.وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) است که باید روی سرور شما نصب شده و به پایگاه داده متصل شود. وب سایت های ساخته شده بر روی وردپرس را می توان به صورت بصری با استفاده از افزونه یا افزونه شخص ثالث طراحی کرد.



طراحی سایت در کرج ، مزایا و معایب طراحی با وردپرس

مزایا: به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های منبع باز در جهان، وردپرس می تواند برای طراحی هر نوع سایتی که می توانید رویای آن را داشته باشید مورد استفاده قرار گیرد.
بازار گسترده پلاگین ها و تم ها به این معنی است که شما می توانید عملکردی را بدون نیاز به طراحی خودتان خریداری کنید.
سایت های وردپرسی را می توان با هر ارائه دهنده ای میزبانی کرد، بنابراین مشتریان ممکن است بتوانند از هاست موجود خود مجددا استفاده کنند.

معایب: اصلی ترین دلیل اینکه وردپرس پیشنهاد داده نمی شود، محدودیت هایی هست که به دلایل مختلف از جمله تحریم در ایران برای استفاده آن وجود دارد. در واقع قالب هایی که در ایران به عنوان وردپرس استفاده می شوند فیک هستند و به نام قالب آماده شناخته می شوند. به زبان ساده می توان گفت لایسنس اصلی ورد پرس را به شما نمی فروشند! همچنین سایت های وردپرس به به روز رسانی های مداوم، وصله ها و نظارت برای آسیب پذیری های امنیتی نیاز دارند. مطمئناً بدون سردرد نیست.
به دلیل نیاز مداوم به افزونه های خارجی برای دستیابی به عملکرد، سایت ها اغلب بسیار گران تر از حد انتظار هستند. سفارشی سازی سنگین سایت ها احتمالاً به یک توسعه دهنده یا طراح با مهارت های کدنویسی قوی نیاز دارد.

طراحی سایت در کرج ، مزایا و معایب طراحی با نرم افزار اختصاصی توتال پک

مزایا: همانطور که در بخش معرفی نرم افزار اختصاصی توتال پک مثال هایی از مزایای این نوع طراحی زدیم، در این قسمت هم به مزایاهای دیگر آن اشاره می کنیم:

- توتال پک هزینه تمدید سالانه و محدودیت زمانی ندارد

- ابزارهای مدیریت و آنالیز سئو بسیار خوبی دارد

- امنیت بسیار بالایی دارد و ابزارهای امنیتی و پشتیبان گیری فعال هستند

- سرعت اجرای بالایی دارد و در بارگذاری های ثانویه بسیار سریع است

- سازگاری بسیار خوبی با موبایل و تبلت دارد

- 10 زبان نصب شده و 5 زبان فعال دارد و امکان افزودن هر زبان دیگری را داراست

- با سیستم قالب ساز اختصاصی، امکان شبیه سازی بسیاری از قالب ها را دارد

- پنل مدیریت سایت، پنل پیامک و پنل ایمیل اختصاصی را یکجا در اختیار شما می گذارد

- ویدیوهای آموزشی، سیستم پشتیبانی آنلاین و انجمن پرسش و پاسخ همواره در اختیار شماست

- تمامی امکانات مدیریت محتوا، فروش کالا، آموزش آنلاین، دانلود فایل، جمع آوری اطلاعات، پنل پیامک و ... را یکجا در اختیار شما می گذارد

معایب: تنها ایرادی که می توان به نرم افزار توتال پک نسبت به کد نویسی اختصاصی گرفت اینست که در کدنویسی اختصاصی هر حالت گرافیکی امکان پذیر است اما در نرم افزار اختصاصی با توجه به ابزاری که در اختیار طراح قرار می گیرد می توان طراحی را انجام داد. لازم به ذکر است که کدنویسی اختصاصی هم مزایا و معایبی دارد که در مقاله ای دیگر به آن اشاره خواهیم کرد.

مجموعه آرمان وب نوین، با انجام طراحی سایت در کرج و خدمات سئو با استفاده از نرم افزار اختصاصی توتال پک، آماده ی خدمات دهی به مشتریان می باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.