طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک

طراحی سایت در کرج | آشنایی با بخش های مختلف سایت

طراحی سایت در کرج | آشنایی با بخش های مختلف سایت : برای مخاطبان وبسایت، دسترسی آسان به تمام قسمت های سایت ، اهمیت ویژه ای دارد. در زمان طراحی سایت باید راحتی مخاطب برای دسترسی به قسمت های محصولات، تماس با ما،مقالات، اخبار و... را در نظر گرفت.با توجه به اهمیت بخش های سایت در جذب مشتری، مجموعه آرمان وب نوین با سابقه ی طراحی سایت در کرج در این مقاله قصد دارد تا مهم ترین و اصلی ترین بخش های سایت را به مخاطبین خود معرفی کند. با ما همراه باشید:


مجموعه آرمان وب نوین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت , سئو سایت , خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک آماده همکاری می باشد جهت مشاوره با شماره های 02632720364 | 09912140701 | 09384898904 تماس حاصل فرمائید.



طراحی سایت در کرج ، بررسی قسمت های اصلی یک سایت

یک سایت از ۳ بخش ساخته می شود. بخش اول یا همان بالایی، header نام دارد. بخش بعدی main یا content است که محتوای سایت در آن قرار می گیرد. بخش آخر و انتهایی هم footer نام دارد.

هِدر (header):

بالایی ترین بخش وب سایت هدر نام دارد. هدر جز پرکاربردترین بخش های سایت است که منوی اصلی سایت، دکمه های ضروری و قابلیت جستجو در آن قرار می گیرد.از طریق منوی سایت می توان به صفحه ی فروشگاه، تماس با ما، درباره ی ما،خدمات و... دسترسی پیدا کرد.



طراحی سایت در کرج ، بخش بدنه و محتوای سایت(main)

یکی دیگر از اجزای مهم سایت بخش بدنه ی سایت است که بین بخش فوتر و هدر قرار گرفته است. محتوا می تواند شامل کلمات، تصاویر، ویدیوها، صوت ها و... باشد.در این بخش از سایت باید به مخاطب سایت توضیح دهید که خدمات و محصولات شما چیست و در چه زمینه هایی فعالیت می کنید؟

بخش فوتر(footer):
می توان گفت بخش فوتر، پاورقی وب سایت است. هدف این بخش کمک کردن به مخاطب برای رسیدن به صفحات مورد نظر در سایت است. معمولا لینک های مهم در این قسمت قرار می گیرند و همچنین در کسب و کار های اینترنتی نماد های اعتماد ای نماد در این قسمت قرار می گیرد.

با داشتن این قسمت ها، سایت شما حرفه ای تر می شود!

لوگو: داشتن لوگو برای برند می تواند نمایانگر برند شما باشد. باید توجه داشته باشید که مخاطب سایت شما را در اولین نگاه با لوگوی برندتان قضاوت می کند.

پشتیبانی آنلاین: اگر در سایت خود بخش پشتیبانی آنلاین داشته باشید، می توانید به مخاطبان سایت این اطمینان را بدهید که پس از خرید محصول با شما در ارتباط باشد.

وبلاگ: اگر دقت کنید همه وب سایت های بزرگ و قدرتمند در سایت شان وبلاگ یا همان بلاگ دارند. در واقع  بلاگ بخشی است که در آن مقالات سایت قرار می گیرد.

همچنین برای سایت های شرکتی و خدماتی، باید بخشی به عنوان نمونه کارها درست شود تا مخاطب با نوع کار مجموعه ی شما آشنایی پیدا کند. پیشنهاد می شود بهترین نمونه کارهای خود را در وب سایت قرار دهید تا از این طریق جذب مشتری بهتری داشته باشید.برای برخی از وب سایت ها با توجه به حوزه کاری برند، نیاز هست تا قسمتی رو به عنوان آموزش اختصاص داده شود تا مخاطب بتواند اطلاعات بیشتری از کار برند به دست بیاورد.

مجموعه آرمان وب نوین با سابقه ی طراحی سایت در کرج و انجام خدمات سئو، همواره در تلاش بوده است تا وب سایتی را برای مخاطبان طراحی کند که دسترسی راحت و آسان داشته باشد و همچنین نیاز های مشتری را به طور کامل برآورده کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.