طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک

مشاوره تجارت الکترونیک در کرج | نگاهی به تاریخچه تجارت الکترونیک

مشاوره تجارت الکترونیک در کرج|نگاهی به تاریخچه تجارت الکترونیک: تجارت الکترونیکى (Electronic commerce) جریانی است که زندگى انسان کنونى را دستخوش تغییرات اساسى کرده است. تجارت الکترونیکى از نمونه های عینى انقلاب فناورى اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصاد است. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشارى که براى انسان داشته، به سرعت در حال گسترش است. مى توان به قطعیت ادعا کرد که تجارت الکترونیکى بسیارى از محدودیت هاى تجارت سنتى را از پیش روبرداشته است و نه تنها فرم و شکل ظاهرى تجارت سنتى را بلکه محتواى امر تجارت را نیز دستخوش تغییرات خود کرده است، تغییرى که مبناى هرگونه اقدام و نظر در عرصه اقتصاد واقع شده است.


مجموعه آرمان وب نوین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت , سئو سایت , خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک آماده همکاری می باشد جهت مشاوره با شماره های 02632720364 | 09912140701 | 09384898904 تماس حاصل فرمائید.



مشاوره تجارت الکترونیک در کرج ، تجارت الکترونیک به زبان ساده

وجود بازارها، پاساژها و مغازه هاى مجازى که هیچ مکان فیزیکى را اشغال نکرده اند و در عین حال امکان بازدید و گردش در این بازارها به صورت لحظه اى و در هر نقطه از جهان بدون ترک منزل میسر است و نیز انتخاب و سفارش خرید کالاهایى که در نقاط نامعلومى از جهان در ویترین هاى مغازه هاى مجازى قرار دارند و بر روى شبکه مجازى نیز تبلیغ مى شوند از طریق پرداخت هاى الکترونیکى فراهم شده است. همه این گزینه ها سبب شده اند که تجارت الکترونیکى (E-Commerce) معجزه قرن تلقى شود.




جهت مشاوره تجارت الکترونیک در کرج با شرکت آرمان وب نوین تماس حاصل فرمایید.




مشاوره تجارت الکترونیک در کرج ، تاریخچه ی تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک از استانداردی برای مبادله اسناد تجاری مانند سفارشات یا فاکتورها بین تامین کنندگان و مشتریان تجاری آنها سرچشمه می گیرد. این خاستگاه‌ها به محاصره برلین در سال‌های 1948-1949 و حمل و نقل هوایی با سیستم سفارش کالا عمدتاً از طریق تلکس برمی‌گردد. صنایع مختلف در دهه‌های بعدی، قبل از انتشار اولین استاندارد عمومی در سال 1975، بر روی آن سیستم توضیح دادند.

با پذیرش گسترده اینترنت و معرفی شبکه جهانی وب در سال 1991 و اولین مرورگر برای دسترسی به آن در سال 1993، بیشتر تجارت الکترونیک به سمت اینترنت رفت. اخیراً، با گسترش جهانی تلفن‌های هوشمند و دسترسی به اتصالات پهن باند سریع به اینترنت، بسیاری از تجارت الکترونیک به سمت دستگاه‌های تلفن همراه، که شامل تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و محصولات پوشیدنی مانند ساعت نیز می‌شد، منتقل شد.

مشاوره تجارت الکترونیک در کرج ، اهمیت تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک هنوز برای بسیاری از مردم مفهوم جدیدی است، اما در عصر اطلاعات، هدایت فعالیت های کسب و کار از طریق اینترنت، به ویژه برای شرکت های کوچک و متوسط که می خواهند با شرکت های بزرگتر رقابت کنند، بخش جدا نشدنی از پیکر فعالیت های تجاری سازمان است.
براساس اظهار نظر سازمان تکنولوژی اطلاعات آمریکا، انقلاب تجارت الکترونیکی به شرکتهای کوچک امید بخشید تا بتوانند در کنار شرکت های عظیم به تجارت بپردازند. شرکت های کوچک باید عضو سیستم تجارت الکترونیک شوند، در غیر اینصورت توانایی خودشان را برای باقی ماندن در صحنه رقابت کسب و کار از دست خواهند داد.
مبادله الکترونیک اطلاعات یکی از قدیمی ترین و بنیادی ترین ابزارهای یکپارچه سازی فعالیت های تجاری است. جالب اینکه به علت ماهیت سازگار استانداردسازی های صورت گرفته، این ابزار هنوز هم یکی از مفیدترین و پیشرفته ترین کاربردهای تجارت الکترونیکی امروزی محسوب می شود. به زبان ساده می توان گفت تجارت الکترونیک دخالت عامل انسانی را از بین می برد و علاوه بر سرعت و سادگی که دارد، موجب کاهش مبادلات کاغذی و ورود مجدد اطلاعات می شود



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.