طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

ارائه خدمات طراحی سایت ، مشاوره الکترونیک ، پشتیبانی و آموزش ، خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک

طراحی سایت در کرج | نکاتی مهم جهت انتخاب نام دامنه

طراحی سایت در کرج  | نکاتی مهم جهت انتخاب نام دامنه: اگر وب سایت و کسب و کار باکیفیتی داشته باشید، آیا افراد بدون توجه به دامنه آن از سایت شما بازدید خواهند کرد؟ خیر. دامنه شما عنصر کلیدی وب سایت شما است. این می تواند شما را بسازد یا شکست دهد، بنابراین انتخاب نام دامنه ای که برای کسب و کار شما مناسب باشد بسیار مهم است. مجموعه ی آرمان وب نوین با سابقه ی طراحی سایت در کرج و انجام خدمات سئو در این مقاله شما را با راه های انتخاب نام برای وبسایت آشنا می کند. با ما همراه باشید.


مجموعه آرمان وب نوین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت , سئو سایت , خدمات اپلیکیشن اختصاصی و تمام امور مرتبط با تجارت الکترونیک آماده همکاری می باشد جهت مشاوره با شماره های 02632720364 | 09912140701 | 09384898904 تماس حاصل فرمائید.



طراحی سایت در کرج ، دامنه ای کوتاه، ساده و قابل پیشبینی

برخی از نام های تجاری معنی خاصی ندارد (مثلاً "Google" یک کلمه نیست، "YouTube هم یکی نیست).این منحصر به فرد است. به خاطر سپردن آن آسان است - نه خیلی لفظی، و نه ترکیبی از حروف صدادار پیچیده.تلفظ و دیکته کردن آن از طریق تلفن و سیستم آسان است.قابل اعتماد به نظر می رسد -برخی از نام ها ممکن است در تعریف کمی مبهم باشند برای همین سعی کنید دامنه ای کوتاه انتخاب کنید.برای آسان‌تر کردن فرآیند طوفان فکری، می‌توانید ترکیبی از کلمات واقعی و پسوندهای تصادفی را آزمایش کنید،  هدف اصلی در اینجا ایجاد پتانسیل برای نام دامنه برای ایجاد ارزش برند در طول زمان است. تا آنجا که ممکن است، مطمئن شوید که نام یک حلقه خوب در آن وجود دارد. گفتن با صدای بلند باید سرگرم کننده باشد و به خاطر سپردن فوری آن سخت نباشد. دامنه ای که کوتاه و سریع است، و هیچ سردرگمی در مورد نحوه املای آن وجود ندارد - حتی اگر به طور گذرا در یک مکالمه به آن اشاره شود.

برای خواندن مقلات مرتبط، روی مقالات طراحی سایت کلیک کنید.

طراحی سایت در کرج ، از نظر املایی دامنه نباید سردرگم کننده باشد

در مورد برندپذیری صحبت کردیم (اگر این یک کلمه باشد)، اما برخی از ویژگی های کلی تر دیگر نیز برای یک نام دامنه با کیفیت وجود دارد. چهار بزرگ هستند:

کوتاه - ترجیحا با کمتر از 15 (-ish) کاراکتر، به استثنای TLD
ساده - بدون خط فاصله، بدون خط زیر، بدون کلمات پیچیده به عنوان بخشی از دامنه، یا هر علامت نگارشی دیگری
فقط کلمات - از استفاده از اعداد خودداری کنید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد (به عنوان مثال، اگر بخشی از نام تجاری شما است، مانند 9gag.com)
قابل پیش بینی - بدون املای عجیب و غریب (مثلاً، اگر نام شما Myke است و می خواهید آن را بخشی از دامنه خود کنید - مانند MykeBlogs.com - هر بار که مردم آن را به اشتباه به عنوان MikeBlogs.com تایپ می کنند.

طراحی سایت در کرج ، غلط املایی رایج دامنه خود را بخرید

شاید فکر کنید که با انجام اینکار فقط هزینه های سالانه ی خود را افزایش داده اید، در صورتی که با خرید دامنه های مشابه از لحاظ املایی، نه تنها مشتری های خود را از دست نمی دهید بلکه تماس های شما بیشتر هم خواهد شد.به طور کلی، اگر فقط بر روی چند مورد از محتمل ترین اشتباهات املایی دامنه تمرکز کنید، بسیار ایمن خواهید بود. به طور مثال، Lotterio.com ممکن است به اشتباه Loterio.com نوشته شود - تک "T". هنگامی که آنها را دارید، آنها را به نام دامنه اصلی خود هدایت کنید.

طراحی سایت در کرج ، نام دامنه ای را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد

نام دامنه شما قسمتی است که نمی خواهید خود را در یک جعبه نقاشی کنید. در حالی که برای جذب مخاطب باید به اندازه کافی خاص باشید، اما نمی خواهید آنقدر دقیق باشید که جایی برای رشد وب سایت شما وجود نداشته باشد. به عنوان مثال،"shutter.photography" ممکن است برای یک وبلاگ عکاسی عالی باشد. با این حال، اگر تصمیم دارید در مورد سایر اشکال هنری نیز بنویسید، با نام دامنه نادرست گیر خواهید آورد. بنابراین هوشمندانه است که از قبل در نظر بگیرید که چگونه سایت یا تجارت شما ممکن است در طول زمان گسترش یابد.

طراحی سایت در کرج ، نام دامنه ای را انتخاب کنید که واقعاً می توانید مالک آن باشید

نقض یک علامت تجاری می تواند به معنای یک روز بسیار بد باشد. و، در حالی که من متوجه می شوم که به سختی کسی نام دامنه ای را به قصد نقض هر چیزی ثبت می کند، این موارد هر چند وقت یکبار اتفاق می افتد.

بنابراین، به عنوان یک قاعده کلی، هر زمان که ایده خوبی برای نام دامنه دارید و می خواهید آن را ثبت کنید، به سادگی نام آن را در گوگل جستجو کنید و تمام نتایج صفحه اول و دوم را بررسی کنید. آنچه شما به دنبال آن هستید، مشاغلی هستند که قبلاً از این نام استفاده می کنند و (به ظاهر) در بازار یا جایگاه مشابهی فعالیت می کنند. اگر چیزی پیدا کردید، احتمالاً باید نام دامنه دیگری را انتخاب کنید.

http://armanweb.co/fa/

طراحی سایت در کرج ، تاریخچه ی دامنه را بررسی کنید

این یکی ارزش بررسی دارد، حتی اگر یک نام دامنه جدید دریافت کنید (آنچه شما فکر می کنید). در برخی موارد، نام دامنه ای که می خواهید ثبت کنید ممکن است در گذشته ثبت شده باشد اما سپس توسط مالک رها شده باشد. هنوز هم خوب است که به آنچه روی آن بود نگاه کنید.چند راه وجود دارد که می توانید تاریخچه نام دامنه را جستجو کنید. یکی از محبوب‌ترها، و همچنین در دسترس هر کسی است (بخوانید: نه خیلی فنی)، شامل Wayback Machine است.این یکی از اولین ابزارها در نوع خود است. خیلی ساده، به شما این امکان را می دهد که به اصطلاح وارد یک ماشین زمان شوید و نگاهی به ظاهر هر وب سایتی در گذشته داشته باشید.

مشاهده بیشتر>>>طراحی سایت در کرج | دلایل داشتن سایت برای یک کسب و کار


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.